Min reddende engel fra Clinique

I dag vil jeg anbefale en god hudkrem som har vært min reddende engel den siste tiden. Det har ikke vært mye sol huden har fått i Norge i år, så da jeg kom til syden, var jeg flink å smøre meg de første dagene slik at huden min ikke skulle få sjokk av å plutselig få sol hver dag. Jeg endte likevel opp med soleksem på halsen og litt flassing på ryggen, men ikke så mye heldigvis. Jeg tror det har vært like før jeg begynte å flasse fra fjeset også, spesielt pannen ettersom det var litt flekkete og tørt. Men heldigvis har jeg en god og tykk hudrem som jeg tror har hjulpet godt på at huden ikke skulle bli fullstendig uttørket. Clinique Moister Surge Intense Skin Fortifying Hydrator. Herre, for et langt navn, men ja, den har i hvertfall gjort susen for meg.

// Adore.no direktelink her (sponset)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg