Gran Canaria ->

Ja, da var det faktisk bare èn dag igjen i kalde Norge før jeg drar sørover. I morgentidlig sitter jeg på et fly på vei til Gran Canaria med pappa, min bror og tolv andre venner vi skal reise med. Vi blir nok litt av en gjeng med turister i Gran Canarias gater, haha. Men jeg tror virkelig det blir en herlig ferie. Stranden, bassenget, hotellfrokost, spise ute, og godt selskap. Det blir så bra!

Her er litt bilder fra Gran Canaria-ferien i fjor

I dag skal jeg gjøre litt reiseforbredelser og ikke minst begynne å pakke, og i kveld samler vi en gjeng hjemme hos Victoria og koser oss. Jeg ser på det som en liten avskjedsfest nesten. Nå får jeg jo ikke sett mange av mine beste venner på en stund siden de også reiser vekk etterhvert. Så vi får ha det ekstra gøy i kveld, og kanskje jeg ikke orker å legge meg engang siden jeg uansett skal opp klokken 6 om morgenen. We’ll see how it goes. Neste gang vi snakkes er jeg i hvertfall Gran Canaria, woo! Det kommer til å bli postet et par forhåndsskrevne innlegg de første dagene slik at jeg samle opp litt sydenbilder til dere. Høres det bra ut eller?

9 kommentarer

Siste innlegg