Det gode med dårlig vær i sommerferien

Good morningg sunshines <3 Det ser ut til at godværet har stukket av fra Bergen igjen, men nå er det heldigvis bare seks dager til jeg reiser til Gran Canaria! Og i løpet av disse seks dagene har jeg masse planer med venner, så jeg holder vel ut. En positiv ting med dårlig vær er jo at man slipper å ha dårlig samvittighet for å sitte inne og slappe av hele dagen. Når det er fint vær, føler i hvertfall jeg litt press på å komme meg ut å finne på noe for å utnytte solen. Og ikke misforstå, det er absolutt sånn jeg liker det best! Men i går for eksempel – Da gikk dagen til en god treningsøkt, hvor jeg løpte intervaller og trente kondis i 70min. Helt forferdelig men også helt fantastisk følelse etterpå. Resten av dagen gikk mye til lesing i en ny bok jeg har kjøpt, Et Helt Halvt År. Kan komme tilbake til hva jeg syns om den senere. Og på kvelden fikk jeg besøk av Birgitte som kjøpte pizza og vi satt egentlig bare og pratet om sånt jenter prater om i noen timer før hun gikk. Så man kan absolutt kose seg uten det ideelle sommerværet 🙂

Vi hadde to dager med fint vær forleden og da ble det tænning fullt ut før jeg koste meg med venner på kvelden med et halvsolbrent ansikt. Here er noen bilder fra de siste dagene

T-skjorte Weekday. Shorts Levi’s. Klokke Daniel Wellington. Sko Birkenstock.

Nå må jeg snart få i meg noe frokost før denne dagen også skal starte. Vi får se hva formiddagen bringer, men i kveld skal jeg i hvertfall på kino med Birgitte og se Magic Mike XXL. Den blir fin å se på storskjerm tenker jeg :)))) <3 Hihi, vi gleder oss. Noen som har sett den?

7 kommentarer
    1. Høres ut som at du har hatt noen fine dager, med trening og godt selskap!
      Bare synd at det fine været skulle gå over så fort. Men vi hadde det sååå fint i fjor, så vi får vell kanskje ikke så mye fint vær i år! hehe..
      Ha en kjempe fin dag!! Jeg har ikke sett magik mike XXL nei,, si gjerne hva du synes om den!! 😀

    2. Hei! Jeg bare lurer på noe – jeg har fått tildelt plass på Tertnes foreløpig til neste år, altså VG1. Kunne du fortalt litt om hvordan miljøet er der, timeplan, hvordan lærerne fungerer, hvordan gymtimene er etc.? Jeg er veldig usikker siden det er såpass langt unna (bor i Fana), står nemlig på venteliste på andre skoler og hvis du kunne hjulpet meg med dette hadde det vært supert!! Om jeg kunne sendt en melding på Facebook eller noe?

    3. et helt halvt år er helt fantastisk! kunne ønske jeg kunne lest den på nytt for første gang, slik at jeg ikke hadde visst hva som skjer

    4. Tar du sol/selvbruning eller er du naturlig brun hele året?
      Har du evt en selvbruning å anbefale om du bruker en?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg