Siste shoot – Holmenkollen

Da var siste dag i Oslo kommet, og for øyeblikket befinner jeg meg på en Starbucks og nyter gratis wifi og en iskaffe i varmen. Jeg venter her på at klokken nærmer seg 22.00 da flyet mitt går hjem til Bergen. I dag har vi bare hatt èn shoot, og den gikk relativt fort. Det var sinnsykt varmt og en del gåing i fjellet, men det var utrolig fint der og en nydelig utsikt. Kan ikke sammenlignes med vakre Bergen da men… Nothing can really, hihi. Vi tok bilder ved Holmenkollen og i en skog i nærheten. Shooten var ferdig i 3-tiden. Da kjørte vi tilbake til hotellet for å skjekke ut og ta en siste lunsj sammen før alle dro egne veier. Litt vemodig men sånn er det!

Det har vært tre veldig fine og lærerike dager for meg her i Oslo. Litt slitsomt såklart men det må man jo nesten regne med. Klager absolutt ikke. Jeg vet at jeg kommer til å se tilbake på det med et smil. Har kost meg hvert minutt!

To timer til fyet mitt går… Da tenker jeg å gå innom en liten butikk jeg har funnet her på Oslo S som selger verdens beste sjokolade fra Lindt og kjøpe med litt hjem før jeg spaserer mot flytoget. Håper alle har hatt en like fin dag som meg. Vi preikes i Bergen, dere!

7 kommentarer

Siste innlegg