Photoshoot med Junkyard

Heihei! Som sagt er jeg i Oslo med de skjønne bloggerne, Madeleine, Aurora og Åshild. Og i går hadde vi en super lang dag. Vi stod opp halv syv, møtte med stylist, fotograf og andre som jobber innenfor Junkyard, også holdt vi på med photoshoots i over 12 timer før vi til slutt avsluttet dagen med en deilig middag på LilleAsia, hvor jeg spiste den beste sushien jeg noengang har smakt etterfulgt av oreokake. Med andre ord – en veldig vellykket dag.

Det ble selvsagt mye venting og flytting fra sted til sted ettersom vi hadde tre forskjellige temaer på tre forskjellige steder. Det første temaet vi hadde var gym. Da tok vi bilder på et lite crossfitsenter, noe jeg tror ble utrolig kult! Det neste temaet var hangout på et hotellrom, og det siste var street fashion hvor vi tok bilder ute i byen. Jeg gleder meg sånn til å se resultatet og ikke minst vise det til dere! Junkyard skal nemlig lansere en ny kolleksjon med et annet merke snart, men det er fortsatt litt hemmelig, så jeg kan ikke vise dere så mye av logoer på klærne. Men jeg var flink til å ta litt behind the scenes-bilder, så da tenkte jeg dere kunne få se nå! 

I dag skal vi bare ha èn photoshoot, hvor temaet skal være fjell og tur. Så da skal vi dra opp et sted bak Holmenkollen og fotografere. Er så spent på klærne vi får på oss! Men først blir det frokost og styling. Når shooten er ferdig i ettermiddag, begynner jeg å gjøre meg klar for turen hjem igjen til Bergen 🙁 🙁 🙁 Neida, det blir nok godt å komme hjem, men jeg ble veldig positivt overasket over mitt første møte med Oslo. Det kan ha noe med været å gjøre, pluss de herlige folkene jeg har omgitt meg med. Uansett dere, vi snakkes nå snart!

3 kommentarer
    1. Åå, så utrolig gøy! Mange kjempefine bilder, både i dette innlegget og forje.
      Gleder meg masse til å de de ferdige resultatene 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg