Første dag i Oslo

Som sagt har jeg aldri vært i Oslo før, så jeg håpte virkelig jeg kom til å få tid til å utforske byen litt mens jeg var her. Og det har jeg gjort i dag! Jeg ankom Oslo S i 2-3 tiden i dag og skjekket inn på hotellet like ved. Jeg var den første av bloggerne som ankom, så etter jeg hadde funnet meg til rette på hotellrommet, tok jeg en kaffe med han jeg har vært i kontakt med fra Junkyard og snakket litt om de to neste dagene. Det blir fullt program med photoshoot på forskjellige steder i byen både i morgen og på torsdag. Men i dag stod det ingenting på agendaen, så da fikk jeg masse tid jeg kunne bruke på hva jeg ville. Jeg bestemte meg for å utforske nærområdet, som var veldig sentralt. Jeg gikk på Operataket, spiste en sushimiddag på Oslo S og vandret og shoppet litt på Karl Johan. Elsker å være på nye steder og møte nye mennesker. Herlig start på sommerferien!

Her har dere litt bilder fra dagen min


Se så vakkert det er å fly over Norge! Gikk fra sommer i vest til vinter i midten også sommer igjen i øst. 


Slik ser hotellrommet ut

Nå har jeg akkurat komt inn på hotellrommet og satt meg ned for å slappe av litt før jeg skal møte og hente Madeleine, som jeg skal dele rom med, på Oslo S i kveld. Ha en super tirsdagskveld, alle sammen, så snakkes vi i løpet av de neste dagene!

7 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg er en jente på 17 år, jeg har veldig lyst å lage meg blogg. Søstera mi har blogg, men hun har ikke fått så mange lesere og kommentarer. Hun har blogget i 1 år nå!
      har du noen gode tips til hvordan man kan få flere lesere og kommentarer? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg