Her kan dere finne meg!

I dette innlegget har jeg samlet sammen alle stedene dere kan finne meg på sosiale medier, så nå kan dere følge meg over alt.

VSCO
En av mine favoritt apps er VSCOcam. Det er både en bilderedigeringsapp og et sosialt medie hvor du kan legge ut bilder i griden din og følge andre. Føler folk er mye mer aktiv der enn på instagram. Jeg er i hvertfall det selv. Bildene trenger ikke å være super fine, og man er ikke like nøye med hva jeg legger ut der som på instagram, men det er derfor jeg liker det! Blir litt mer personlig. Jeg heter LeandraValencia på mobilappen, men dere kan se griden min på leandravalencia.vsco.co/

Facebook
Dere kan like facebooksiden til bloggen min her. Da får dere med dere hver gang jeg poster et nytt innlegg på bloggen, eller kommer med andre nyheter.

Tumblr
Tumblr har jeg også blitt veldig glad i i det siste, og der heter jeg leavalencia. Nettadressen er leavalencia.tumblr.com

Instagram
På instagram heter jeg leavalencia og legger ut de fineste bildene jeg tar med iPhonen.

Weheartit
Jeg er virkelig rutinert på weheartit. Har flere kolleksjoner med bilder i forskjellig tema, og oppdater ganske ofte. Så dere må gjerne følge meg eller noen av kolleksjonene mine.

 Hvis dere vil ta kontakt, kan dere sende mail til [email protected].

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg