Se meg på TV i kveld!

I kveld kan dere se meg i Dagsrevyen på NRK kl. 19.00!

Husker dere på torsdag da jeg fortalte at jeg hadde tilbringt dagen med en journalist og en kameramann fra NRK? I dag skal sendingen vises på tv, og må si jeg både gleder meg, samtidig som jeg er litt nervøs. Vi filmet jo ganske mye, så det blir spennende å se hva som har komt med. Temaet er utseendepress, og det at flere og flere er villig til å legge seg under kniven for å endre på ting med seg selv. Da blir det selvsagt en del prat om neseoperasjonen jeg tok i august, men også spørsmål om skjønnhetsideal osv. Tror det blir veldig interessant, så jeg håper mange av dere skrur på tv-en klokken 19.00 og får det med seg!

Her kan dere lese litt på forhånd hva som blir snakket om i sendingen og se intervjuer av noen elever fra skolen min som de snakket med.

Noen som skal se sendingen? 🙂

14 kommentarer

Siste innlegg