Ray Ban Clubmaster

Hellu der. Da har jeg endelig skaffet meg et ordentlig par med solbriller! Jeg er typen til å miste solbrillene mine uken etter de er kjøpt, men nå blir det forhåpentligvis andre boller. Disse må jeg jo klare å ta litt bedre vare på ettersom de er både dyrere og finere enn slike pilotbriller jeg pleier å kjøpe på Cubus og lignende. Disse babsene er fra Junkyard og kan kjøpes her (sponset)

In other news, jeg filk besøk av NRK hjemme hos meg i dag! Jeg ble intervjuet, og det kommer mest sansynlig på Dagsrevyen på onsdag 19.00, men jeg kan gi dere en påminnelse/beskjed når det nærmer seg slik at de som vil kan få det med seg. Vi brukte ganske lang tid, så jeg tror det blir ganske bra! Jeg får ikke lov å si hva det handler om enda, men det finner dere jo ut av etterhvert 🙂 Very fun. Ellers da, hvordan har dere det i dag?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg