Spørsmål og svar #78

Du blir vel ikke mett av en lompepizza?
Det spørs hvor sulten du er fra før. Går sikkert helt fint å bli mett av en, men er du mer sulten, spiser du enda en.

Hva heter sangene du brukte i videoen til deg og kjæresten din?
Den første er Tumblr Girls av G-Easy og den andre er  Teenage Crime – Radio Edit av Adrian Lux. 

Hvordan er Birkenstock i størrelsen, hvor mye koster de og hvor kjøpte du de?
De er litt stor i størrelsen. Jeg er vanligvis str 39, men disse passet til meg i 38. Jeg husker ikke heeelt hvor jeg kjøpte de. Lurer på om det var Skoringen, men dere finner de nok på flere skobutikker. De koster 999kr.

Hvorfor har du ikke bunad?
Jeg var så dum og sa nei til bunad før konfirmasjonen min fordi jeg ikke syns det var så fint, men nå syns jeg de er nyydelig og angrer veldig. 

Hvor høy er du egentlig?
Jeg er 1.70 

Hva syns du om thigh gap? Syns du det er viktig?
Syns det er fint på noen, men det er absolutt ikke viktig nei. Er minst like fint uten.

Hvor i Gran Canaria skal du dra og hvor lenge skal du være der? Skal dit for første gang selv, så hvis du har tips å komme med, hadde det vært supert!
Jeg skal bo i Meloneras. Vi reiser ned 12. juli og blir der i 14 dager. I fjor hadde vi egentlig en ganske rolig ferie der. Vi tilbringte dagene enten ved bassenget eller stranden og spiste ute om kvelden. Sushimex er en veldig god restaurant med både sushi og meksikansk mat! Ellers hang jeg i paraglider bakpå en båt, dro på nattklubb, tok manikyr, kjørte gokart, trente og solet meg. Ååå kjenner jeg gleder meg!


Retter du alltid håret?
Nei, jeg prøver å spare håret mitt for så mye skade som mulig, men jeg retter det 2-3 ganger i uken.

Kan du ha linkerunde?
Ja! Det kan jeg få til.

Hva heter du på tumblr?
Jeg heter Leavalencia.tumblr.com, og har faktisk vært ganske aktiv i det siste så dere må gjerne følge meg!

9 kommentarer
    1. Hei!
      http://WWW.BLACCSHOP.COM er en ny og trendy nettbutikk med stort utvalg av klær, tilbehør og interør. Dette er en nettbutikk for alle, ikke minst fri-frakt uansett hva du velger å kjøpe! Akkurat nå har vi 70% rabatt på alt av klær før de nye varene kommer, første mann til mølla!!
      Ha en fantastisk dag,
      TEAM BLACCSHOP

    2. Hvorfor kan du ikke begynne å svare på ting du får i kommentarfeltet? Er litt kjipt for oss om spør om ting og venter flere uker på ukens spørsmål, også kommer ikke spørmålet vårt med…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg