Two piece for summer

Er det noe jeg har forelsket meg i helt denne våren er det two piece drakter, eller når overdelen og underdelen matcher i farger eller mønster. Jeg fikk denne two piecen fra Romwe.com, og elsker den! Den blir helt nydelig å gå med nå om sommeren. Det er jo første juni i dag! Selvom jeg nesten ikke kan tro det selv. Under 10 grader og storm ute, men jeg er optimistisk til at godværet er på vei, og jeg får uansett litt sommer i år da jeg drar til Gran Canaria 12. juli. Ååå som jeg gleder meg.

Two peicen kan kjøpes her / sponset

 

18 kommentarer
    1. Fin! hvor lang tid tar det før ting fra romwe kommer hjem, assa hvor lang er leveringstiden?? PLEASE SVAR HVIS DU LESER DETTE DET HASTER, hehe reiser bort snart skjønner du! <3

    2. Å så fin den var!!
      Hvor i Gran Canaria skal dere dra og hvor lenge skal du være?:) Skal dit selv for første gang, så hvis du har tips å komme med hadde det vært supert!!

    3. Kjempe fin!!
      Jeg lurte på hva slags farge du har på veggen? den gråe veggen, hadde blitt glad om du ville svart meg på det! har tenkt å pusse opp rommet mitt så 🙂

    4. Helt nydelig!!
      Hvor rediger du bildene dine? De er så utrolig fine.
      Har du noen tips til hvordan man kan ta bra bilder?

    5. oiii du så annerledes ut på disse bildene haha! kjempefin fortsatt da:) men heelt annerledes. du burde gå med håret slik oftere, får frem de nydelige ansiktstrekkene dine.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg