Antrekk 26.05.15

Hei, gulliser. Hvordan har dere det? Første dag på skolen etter pinse var slapp. Tror ikke vi har noe viktig å gjøre igjen på skolen nå før ♥sommerferien♥ Herregud så deilig det er å kjenne at det nærmer seg. Hører rykter om at godværet kommer til Bergen neste uke. Gud jeg blir jo helt stresset allerede nå. MÅ utnytte hvert minutt av solskinnsdagene. Neida, det beste er vel å bare slappe av, komme seg ut og se hva dagen bringer. Kjenner jeg gleder meg altså. Denne vinteren har vært lang, kald og våt. Anyway, her har dere dagens antrekk 🙂


Jakke fra Sheinside her / sponset. T-skjorte fra junkyard her / sponset. Veske fra Malene Birger Bukse fra Bikbok. Sko fra Converse. Klokke fra Daniel Wellington.

13 kommentarer
    1. wow skem fine anker du he elsker den og håre ditt og veka din og alt bilde lakt <3
      elsker blogg din og elsker bilde du he blogg og bilde lakt nå <3
      hadde gla vis komm innom eller lest elller kommer min blogg og <3
      du nydelig dag og helig søde vaker søde tirsdag videre søde deg <33

    2. Hei! Den hvite buksa der prøvde jeg også på BikBok, men den har helt syyykt gjennomsiktig, men var drit god å ha på… Så jeg bare lurte på hva du bruker under den buksa, eller er ikke din gjennomsiktig at all? hahah 🙂

    3. Hvorfor svarer du aldri på kommentarene som vi tar oss tid til å skrive til deg? :/

    4. Heisann! Fin blogg du hadde 🙂 Ser at du må være glad i litt produkter og slikt 😀 Du, Jeg jobber i Mari Kay. Her selger jeg hudpleieprodukter og masse sminke som vi plukker ut tilpasset hver enkelt hudtype. Her har vi noe for alle. Ung hud, gammel hud, sensitive hud eller en hud som er mer hardfør. Har man noen hudplager så har vi også masse som kan hjelpe. Jeg er ihvertfall sjeleglad jeg fikk muligheten av å prøve ut Mary Kay sine produkter, fordi de er veldig effektive. Er ikke mange produkter som har passet min hud, men denne er perfekt. Føler meg skikkelig fresh og pen etter jeg har brukt en ansiktsrens serie feks. Er ikke noe som er mer deilig enn å avslutte dagen med den. Beroliger huden samt får den til å puste etter en dag med masse sminke og forurensningen . Har masse fantastisk sminke også som man føler seg awesome av. Har du hørt om Mary Kay eller prøv produkter derifra? Er juleaften for meg hver gang jeg får en pakke i posten med masse sminke og produkter. Er så gøy! Og det beste er at produktene er effektive. Det aller aller beste med Mary Kay er at vi hjelper med hjertet. Følger opp våre kunder tett, slik at de er trygge med produktene 🙂 Vi støtter også Kreftforeningen og utsatte kvinner og barn. Håper jeg hører fra deg. Jeg vil prøve å hjelpe deg så godt jeg kan med å finne produkter som er tilpasset din hud, om du er interessert i å høre mer. Gå innom bloggen min da vel 🙂 Der legger jeg ut produkter og ting fra Mary Kay hele tiden. Sjekk det ut! Rop ut om du synes det høres interessant ut 😀 Mvh Marianne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg