Langhelg og sol

Hey my loves. Hvordan går det? Formen her er ikke helt på topp her. Kjenner jeg brygger på en halsbetennelse og alt i øre- nese- halsområdet klør. Men jeg lar ikke det stoppe meg fra å kose meg i 17. mai-langhelgen. I går var jeg ute med noen venner på en plass som heter Badeviken, hvor det ble veldig bra stemning etter hvert. Jeg var i båt, ble kjent med nye mennesker og var med Solfrid, som jeg ikke ser så ofte. Så det var veldig kos! I dag er planen å dra inn til byn med Caroline og Victoria før folk skal samles senere og grille på stranden. Må nyte det fine været nå før det forsvinner, eller hva?

Og her er dagens frokostbord. Tobias og jeg stod opp tidlig, dro til butikken og kjøpte inn frokost og så på gårsdagens Paradise Hotel. Perf start på dagen

Ha en fin dag ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg