Antrekk 14.05.15

Hei og happy Kristihimmelfartsdag! I dag har solen komt til Bergen faktisk. Virkelig på tide! Håper bare det holder seg til 17. mai. Da hadde året seriøst vært komplett. Elsker 17. mai. En av de beste dagene i året om det er fint vær spør du meg! Stemningen og alt eer så bra. Bare tre dager til!

Nå skal jeg snart på en kjøretime med kjørelærer faktisk. Og senere i dag skal jeg ut i fineværet med Tobias og noen venner. Det blir bra. Sinnsykt herlig med langhelg ♥ Er spent på hvordan kjøretimen går, hihi. Har jo bare kjørt en gang før og da var jeg ganske flink faktisk! Under ser dere antrekket mitt for i dag. Vi snakkes senere, beauties. Ha en fin dag!


Cardigan fra Only. Bukse fra Bikbok. Topp fra Nelly. Converse fra DNA. Solbriller fra Gina Tricot.

Og jeg har fakisk spilt inn video i dag! Dere er flink hvis dere klarer å gjette hvilken 🙂

16 kommentarer

Siste innlegg