Busy lady

Hei skatter! I dag er en hektisk dag. Etter skolen var det rett til postkontoret hvor jeg hentet en pakke, og nå har jeg tilbgringt hele formiddagen av å svare på diverse mails og ta bilder til bloggen. Nå skal jeg få i meg litt mat mens jeg jobber med litt skoleting. Utrolig deilig å tenke på at i morgen er siste dag på skolen. Men i morgen får jeg jo også vite om jeg kommer opp i eksamen. Er jo bare 20% av hele vg1 som kommer opp, så jeg er virkelig spent. Satser egentlig på at jeg ikke kommer opp ettersom det er mye annet skolegreier på gang. I dag skal jeg jobbe med to viktige presentasjoner før jeg må ut og få meg en treningsøkt etterpå.

Her har dere meg i dag


Legger dere merke til noe nytt?


Genseren er fra Romwe og buksen er fra Junkyard / sponset

12 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Jeg lurer på om du kan skrive litt om da du hadde en måned uten sukker? Vise før og etter bilde? Kunne du tenke deg å ha det igjen snart? Har veldig lyst å klare det!!! Tror det ville ha vert en god motivasjon!

    2. Spørsmål til ukens spørsmål:
      Hva synes du om det såkalte “thigh gap”? Synes du det er viktig å ha det?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg