Flawless vippeextensions hos Sarah

Let’s talk lashes! Jeg var og fikk et nytt sett med vippeextensions i går som vanlig hos flinke, erfarne, Sarah, og er like fornøyd med resultatet denne gangen og. I dag vil jeg snakke litt om hvor viktig det er å velge hvor du tar dine vippeextensions. Jeg har opplevd mye bra, men også helt katastrofale vippeextensions som har vært altfor tykke, lange og hvor limen har vært så sterk at vippene ikke har falt av på flere måneder. Ikke bra! Så derfor er det viktig å gjøre et grundig forarbeid og gjerne se på bilder vippeartisten legger ut, om det faktisk er hennes bilder, lese om hennes utdanning innen vippeextensions og ikke minst hvilke produkter hun bruker.

Det er for lite kunnskap blandt spesielt unge jenter som ønsker å ta vippeextensions billigst mulig, men man får som oftest det man betaler for. Det at vippeextensions skader dine naturlige vipper er en myte, da det faktisk er mindre skadelig en daglig bruk av maskara. Men selfvølgelig dersom du går til en med lite erfaring og dårlige produkter, vil dette skade dine naturlige vipper.

Sarah bruker Flawless produkter som er EU godkjent og godkjent av Mattilsynet. Flawless er skånsom mot vippene og er en av verdens mest anerkjente merker. Derfor kan jeg med stor entusiasme anbefale vippeextensions hos henne til alle jeg møter 🙂 Facebooksiden hennes hvor du kan se hennes bilder og bestille time finner du her. Hvis du er interessert i mer informasjon om Flawless lashes kan du lese her.

6 kommentarer
    1. Så fin blogg du har, det må jeg virkelig si! Og du er super flink til å skrive, stå på! 🙂 Jeg hadde blitt super glad hvis du hadde tatt den en tur innom min blogg også, og latt igjen en kommentar der! Ha en super fin dag videre og kos deg på 17. Mai! Stor klem fra meg! http://www.isabelmartinez.blogg.no

    2. Du har såå fine bryn! Kan du legge ut et innlegg om hvordan du fikser og fyller dem inn??

    3. En myte? x) Når jeg tok av vippene mine etter å ha brukt det i litt over et halv år, hadde jeg omtrent ikke vipper igjen, de var hvertfall ekstremt korte. Jeg tok det ikke på et dårlig sted heller :p

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg