Spørsmål og svar #77

Hvordan ordner du øyenbrynene dine?
Jeg kan lage et innlegg, evt video om hvordan jeg fikser dem hvis det er ønskelig?

Hvor har du kjøpt bikinien?
Den er fra Triangl.com

Spiser du ikke litt for lite?
Nei, jeg syns ikke det. Bildene dere ser av mat på bloggen er ikke nødvendigvis den mengden jeg alltid spiser. 

Hvordan redigerer du bildene dine?
De redigerer jeg egentlig bare i iPhoto på macen. Da endrer jeg vanligvis bare på lyset, kontrastene og metningen. Av og til overfører jeg dem til mobilen hvor jeg redigerer dem i VSCOcam, som f.eks på bildet over.

Hvor har du kjøpt jumpsuiten?
Den er fra Miss Selfridge om jeg ikke husker helt feil

Betalte du for Malene Birger vesken din selv?
Ja, har hatt så lyst på den så da sparte jeg til den selv.

Hva heter du på weheartit/tumblr?
Jeg har ikke Tumblr men på weheartit heter jeg Leavalencia 

Har du P eller T matte?
Jeg har P og det skal jeg nok ha til neste år og. 

Hvilken størrelse har du din Nike Pro i? Glir den opp når du løper?
Jeg har den i S, og nei det gjør den ikke. Den sitter som et skudd, så jeg slipper å dra den opp eller ned.

Hvilke fag har du valgt til neste år?
Jeg har valgt en god mix med fag som har ingen sammenheng med hverandre egentlig. Valgte bare det som virket gøyest. 2P, internasjonal engelsk, biologi og markedsføring og ledelse. Kan være jeg har glemt en, er ikke sikker.

Når du spiser knekkebrød, hvor mange spiser du da?
Da spiser jeg vanligvis 2-3.

Kan du legge ut oppskrift på banan- og havrepannekakene?
Det har jeg gjort før og den finner du her. De smaker sinnsykt godt og er i tillegg sunne, så anbefaler de veeldig

Lager du egen middag hver dag?
Nei, den er det mamma eller pappa som lager. Men jeg kommer ofte med ønsker.

Hvilken selvbruning bruker du?
Jeg bruker selvbruning fra St. Tropez.

12 kommentarer
    1. Elsker bloggen din!! Jeg lurte på om du kunne ha et eget innlegg om trening der du forteller om transformasjonen din gjennom årene? (evt. si vekt, høyde, alder og ha med noen bilder)? Digger deg<3

    2. Haha, jeg har også bare fag som ikke henger sammen overhodet. Men biologi er veldig interessant fag forresten, så det er et godt valg!
      Lag video om bryna dine! Du er så utrolig flink til å videoblogge, i tillegg til at det også er mye enklere å se hvordan du gjør det på video 🙂

    3. Jeg lurte på noe angående triangl-bikinien. Sitter stroppene fast eller er det mulig å ta de av?

    4. Hei! ville bare si at du bør forberede deg på at biologi er et skikkelig pugge fag 🙂 Selve stoffet er nødvendigvis ikke så vanskelig, men frem mot tentamner og prøver er det bare puggpuggpugg.. Men for all del, det kan hende du elsker faget likevel, det er jo ingen tvil om at det er spennende! Jeg personlig angrer på å ha valgt det (har psykologi, 2P og internasjonal engelsk utenom, altså samfunnslinjen), men det har nok mye med læreren min å gjøre også, haha

    5. Heisann, jeg bare lurter på hvordan du legger opp treningsøktene dine, hvilke øvelser du utfører på hver treningsøkt, og hvor mange ganger du utfører de forskjellige i uken? Gjør du styrke underkropp noen dager, men overkropp noen andre? Jeg er medlem av treningssenter og pleier vanligvis å gå på gruppetimer, men har veldig lyst til å gjøre egentrening og fokuse feks mage, rumpe, lår, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre fordi jeg føler at treningsøkten ikke blir effektiv nok. Jeg blir liksom gående å vimse litt, føler ikke at det er så bra trening, og ender opp med å gå hjem tidlige enn planlagt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg