Back from the BJUTI salon

Heyhey! I dag dro jeg til frisøren rett etter skolen og fikk som vanlig prinsessebehandling av dyktige jenter hos Bjuti Hårstudio i byn. Jeg bestemte meg for å ta fargingen neste gang, siden jeg ikke helt klarte å bestemme meg for å gå lysere eller mørkere. Men tusen takk for gode tips angående minicolor i forrige innlegg. Tror faktisk jeg går for litt lysere neste gang, men denne gangen valgte jeg bare å klippe tuppene og ta en olaplex behandling, noe som er ganske nytt på markedet. Nå føles håret mitt som silke og lukter himmelsk, så er godt fornøyd med dagens frisørbesøk!

Dere kan bastille time hos Bjuti Hårstudio på 55 31 23 60 eller besøke dem i Lars Hillesgate 29. Facebooksiden deres med mer informasjon finner dere her.

4 kommentarer
    1. Sykt fint😍 @gymlooks posta et bilde av deg, tror de har rundt 400k følgere på insta! Skjekk det ut ;D

    2. Nettopp ferdig med utplassering i frisørsalong for året, vært der en gang i uken hele skoleåret og Olaplex er som du sier veldig nytt, men ser ut til at det fungerer ekstremt bra. Blir kjempe fine resultater 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg