Kos i hverdagen

I dag har egentlig ikke vært rette dagen til kos ettersom de neste to dagene på skolen består av både geografiprøve og spanskprøve. Nå er kjæresten gått på trening og jeg burde sitte med nesen i boken, men her sitter jeg altså og blogger, hahah, det er håpløst. Men jeg ville bare innom og vise dere noen bilder av hva vi koste oss med tidligere i dag. Vi er over halvveis i uken, dere… Må si jeg gleder meg ufattelig mye til helg nå faktisk.

Og en ting før jeg går! Jeg trenger deres hjelp til noe. I morgen skal jeg til frisøren og tenker å prøve ut minicolor (det vil si fargen går ut ettehvert) Men jeg lurer på om jeg skal farge det litt lysere eller litt mørkere, eller bare la det være som det er nå??? Jeg aner virkelig ikke enda, så dere må gjerne si hva dere tror jeg ville kledd best i kommentarfeltet, og om dere har hatt noen erfaringer med minicolor osv. Det hadde hjulpet meg masse. Tusen takk på forhånd! NÅ må jeg virkelig åpne skoleboken.

19 kommentarer
    1. Jeg har prøvd minicolor, da jeg farget håret litt mørkere. Ble superfornøyd!
      Tror du hadde kledd best en mørkere farge!

    2. Spennende med farge av hår..men siden det lir mot vår og sommer hadde jeg gått lysere.
      Så utrolig godt ut med den frukten og bærene.

    3. Jeg tok en minicolor på tirsdag, og da stripet jeg det litt lysere. Jeg synes resultatet ble naturlig og fint, for med minicolor setter de ikke inn like mange striper som med vanlig stiping. ( Jeg fikk forresten beskjed av frisøren om at det ville sitte i til håret vokste ut, fordi det også var farging, bare ikke like mye)

    4. Lysere !! Det er vår og snart sommer, så da er det finere med litt lysere❤️ Du hadde nok kledd det utrolig godt!

    5. Det er lov til å unne seg noe kos i hverdagen når man skal ha en del prøver:) Jeg hadde veldig mørkt hår før jeg , men farget det lysere å angret ikke, synes også du skal gjøre det. Tror du ville ha kledd det 🙂

    6. Jeg har skikkelig dårlig erfaring med minicolour! Det gikk absolutt ikke ut etterhvert… Og den forrige frisøren jeg var hos sa at det bare var tull at det gikk ut! Om du skal farge, ville jeg isåfall gått lysere 🙂 i og med at håret lysner utover nå uansett, mtp sol osv 🙂

    7. Tror helt ærlig du ville kledd den fargen du har nå best ;p synes håret ditt og hårfargen din er perf 😍 men om du skal gjøre noe, tror jeg det ville vært fint med LITT lysere hår, siden det går mot vår.. Kanskje noen lyse striper ellernoe? 🙂

    8. Hei! jeg farget håret i en brunfarge med minicolor da jeg var veldig blond en periode. Minicoloren gikk jo gradvis ut, men tok over et år! Dessuten ble håret veldig rødbrunt tilslutt da det var rødtonene som spesielt satt igjen i håret mitt… Hvis du ikke vil ha rødt hår, må du gi god beskjed!
      Veldig fin blogg forresten, fast leser<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg