Min favoritt maskara

Hei, alle sammen! Har dere hatt en fin tirsdag? Min har blandt annet bestått av halvtårskontroll hos nesekirurgen, hvor vi tok litt etterbilder osv og skjekket at alt var bra. Dere kan lese om neseoprasjons-eventyret mitt her. Også var det taco til middag <33 Det slår aldri feil det. Uansett, nå tenkte jeg å tipse dere om en maskara som faktisk fortjener en god del oppmerksomhet. Jeg har ikke SÅ lange øyenvipper, men med Maybelline sin Lash Sensational Lash Multiplying Mascara (Hvorfor må de ha så lange navn?) får jeg faktisk både lange, volumiøse og klumpfrie vipper. 

Må være den beste jeg har prøvd på lang, lang tid. Og jeg kjenner flere som bruker den og er super fornøyd. Den er ikke sponset eller noe, men jeg bestemte meg bare for å prøve en ny maskara, og da ble det en av Maybelline sine mange. Har dere prøvd den?

7 kommentarer
    1. Den så god ut! Du er utrolig inspirerende! Kunne du laget en video der du viser hvordan du pleier å trene styrke? Sånn hele kroppen slik som du pleier å gjøre:)) Hadde vert til stor hjelp! Stå på videre❤️❤️

    2. Jeg bruker den og jeg er superfornøyd! Føler at resultat blir utrolig fint, men samtidig ser det ikke ut som en klump maskara som bare er slengt på på vippene. Navnet er litt unødvendig langt, men med så bra maskara, kan navnet fint være som det er!

    3. Har den i vannfast, da vannfast maskara holder “krøllen” lengre. Den er veldig god!

    4. Om du vil ha lange vipper, må du prøve L’oreal sin telescopic maskara i vannfast (den er nesten umulig å få tak i da men) Den gjør vippene mine sykt fine og lang!! Den beste maskaraen jeg har prøvd i hele mitt liv

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg