Min langhelg

Heei, nå har jeg savnet dere. Beklager fraværet, men jeg har nesten ikke rørt macen denne langhelgen. Jeg har hatt et par veldig fine og aktive dager, så i dag har jeg faktisk alvorlig gangsperr i spesielt lår og biceps. I tillegg til styrketrening, dro jeg og pappa opp Stoltzekleiven i går, og gikk derfra til Brushytten også videre til Fløyen hvor vi tok Fløybanen ned. Ordentlige bergensere vi vettu. Men det var en veldig fin tur. Da vi kom inn til byn spiste vi kinamat, og senere på dagen fikk jeg øvelseskjørt for første gang. Jeg hadde virkelig null kunnskap fra før, og har lært meg nye ord som håndbrekk og clutch, hahah. Helt nytt for meg, men det gikk faktisk veldig bra! Pappa hadde til og med sagt til min bror at jeg var overaskende flink, så gleder meg masse til å kjøre igjen! Har dere øvelseskjørt?

De andre dagene i langhelgen har jeg tilbring med venner. På fredag var jeg på rotur og feiret bursdagen bestevennen min, Matias. Noe som var veldig gøy. Ble kjent med mange nye folk, og det var dødsbra stemning. På lørdag var jeg i byn med Caroline og shoppet og spiste, og om kvelden ble det filmkveld hos meg med Caroline, Marte og Birgitte.

Så der har dere en liten oppdatering på hverdagen min. Har dessverre vært utrolig dårlig til å ta bilder i det siste, men jeg skal bli flinkere fremover! Promise. 

6 kommentarer

Siste innlegg