Jeg craver sol

Hey babes. Den siste tiden har jeg hatt skrivesperre. Dagene går så sakte for tiden og det er ikke mye å finne på når været er så drit som det er. Vi hadde en solfylt helg og full-on sommerdag på mandag. Dagen startet med utegym, og etter skolen dro jeg på en liten strand med noen venninner og BADET faktisk (igjen), og på kvelden dro Caroline og jeg på en joggetur. Ååå, kunne ikke alle dager vært som den? Alt jeg trenger er litt varm temperatur og solskinn så er livet digg. Jeg har noen iPhonebilder fra solskinnsdagene her. Så det ikke herlig ut?

Stripete topp fra Romwe / sponset

12 kommentarer
    1. Dette er virkelig en blogg jeg kommer til å følge bedre med på! Det hadde vært veldig hyggelig vis du hadde stikker innom bloggen min!

    2. Hvordan er triangle bikiniene egentlig? Kan du kanskje skrive et innlegg om dem?:)

    3. elsker bloggen din så sinnskt mye!!! og hvor er den toppen du har på deg fra?? den var utrolig fin, hadde satt veldig pris på svar<3

    4. Skulle ønske det var fint vær her og, må ha litt sol igjen nå kjenner jeg 🙁

    5. Hei! Jeg elsker bloggen din og synes du er helt fantastisk flink! Jeg er faktisk halvt bergensk (eller askøysk) selv og Bergen er yndlings byen min i Norge. Skulle gjerne flyttet dit hvis det ikke var for skole og venner<3
      Jeg lurte foresten om du ville stikke innom min blogg fordi jeg vil veldig gjerne vite hvordan du klarer det. Jeg ville blitt veldig takknemlig om jeg fikk noen tips<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg