Vårt lille sommereventyr

Når det er sol i Bergen, er det bare instinkt for oss bergensere å utnytte det virker det som. Denne helgen har det vært nydelig vær, så på fredag tok Tobias og jeg oss en badetur litt nedenfor hvor han bor. Utrolig koselig med en liten taste of summer. Kaldt var det, men man får skikkelig adrenalinkick av å løpe ut i et iskaldt vann. Helt ærlig tror jeg ikke at jeg hadde komt meg uti, hvis ikke det hadde vært for en koselig dame som tilbudte seg å ta bilder av oss. Da måtte jeg jo nesten gå uti vannet. Vi fikk til og med varm sjokolade av hun etterpå. Lifesaver. Her er litt bilder fra det lille eventyret vårt!


På veien ned møtte vi en katt som var såå kosete og snill <3

Så tok kosingen slutt, og vi løp uti. Ble ganske stolt av meg selv. Jeg haaater jo kulde over alt i verden. 

På veien tilbake møtte vi en hund, så da glemte jeg smerten et lite øyeblikk. Tror det var Lassie.

Har dere badet i år?

18 kommentarer
    1. Har ikke badet i år, det er fortsatt kaldt her i nord, utrolig fin bikini 🙂

    2. så gøy å se bilder som ikke er tatt inne hahha, bare det at de fleste bildene dine er tatt på rommet ditt liksom

    3. Hei. Jeg skal kjøpe meg Mac, men er veldig usikker på hvilken. Vet at Air og Pro er ganske like, bare at Air er litt lettere osv. Vet jo at du bruker begge, og jeg lurte på hvilken du liker best sånn generelt sett?

    4. Så koselig! Utrolig fin bikini også. Jeg har ikke badet enda i året, holder meg mest til å sole meg. Er veldig varmt her også.

    5. Åh, så fin tuxedo katt! 😀 Har selv tuxedo, always looking spot on! Ta gjerne en titt innom, og følg tilbake 🙂 Tilbakemelding på hva du synes om bloggen min settes stor pris på!

    6. Åh, du inspirerer meg med den kroppen altså 😏
      Noe jeg lurer på, hva inspirerer deg til å trene slik du gjør? Trenger virkelig inspirasjon til styrketrening! Har lenge vært slapp på den siden. Alltid likt å jogge og drive med kondisjonstrening, men det er ikke akkuratt det jeg trenger å trene 😅, men jeg vil trene styrke og bygge muskler. Men jeg gir så fort opp. Når jeg såvidt klarer 3 push-ups, er det vanskelig for meg å få opp motivasjonen til å faktisk gidde å gjøre det.. Så det jeg lurer på, har du noen motivasjonstips?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg