Portrettintervju / bloggeren og svømmeren

Hei, dere! For en stund tilbake fikk jeg besøk av to herlige jenter fra Amalie Skram Vgs som hadde et skoleprosjekt. Temaet var lidenskap. Så de var på jakt etter to personer de kunne intervjue, som brant for noe. De endte opp med Sander og meg, hvor lidenskapen vår var svømming og blogging. Dere kan se hvordan portrettintervjuene ble i videoen under. Jeg har gledet meg såå masse til å vise den til dere, og syns selv de var kjempeflinke og at resultatet ble kjempebra. Hva syns dere?

7 kommentarer
    1. Så kult at du ble intervjuet! Har savnet videoer litt altså (hint,hint ;)) Kjenner meg igjen i det siste Sander sa om sjokomelk. Det burde seriøst vert støttegrupper. Hahahaha… Anonyme Sjokomelkoholikere

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg