Blue morning

God morgen! I dag er virkelig en god morgen, fordi vi har nemlig fri fra skolen <3<3 Så dagen min i dag har først og fremst bestått av å lese ferdig Allegiant, som er tredje boken i Divergentserien. Jeg begynte på den i fjor sommer men så glemte jeg den helt bort en stund. Jeg så jo toeren, Insurgent på kino på søndag og da ble jeg virkelig motivert til å lese den siste boken ferdig. Er det noen flere som har lest Divergentserien? Hva syns dere isåfall om slutten? Den var fin, men ikke slik jeg ønsket, men sånn er det vel nesten aldri uansett.

Ellers i dag har jeg laget meg en blå frokost. Jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Kanskje en slags sunn is? Her er i hvertfall oppskriften:

– en fryst banan
– noen blåbær

Mix det sammen i en blender, og du er ferdig! Ikke så mange ingredienser akkurat, men det enkle er ofte det beste eller hva? Har du flere blåbær igjen, kan de gjerne røres inn i massen eller så kan du ta oppi noen fryste bær som du har tint. Etter bildene ble tatt, prøvde jeg meg frem med tinte bringebær, blåbær og jordbær og det ble en utrolig god mix. Smakte som en dessert! Også er den jo så sunn og frisk. 

Nå skal jeg hive på meg treningstøyet og få noe ut av fridagen min. Vi snakkes!

9 kommentarer
    1. Leste tredjeboka for en god stund siden, og ble kjempeoverrasket på slutten! Jeg har dessverre ikke kommet meg på kino for å se Insurgent enda, men det kan hende jeg drar i kveld. Har hørt at den er kjempebra!

    2. Men en banan og litt blåbær er jo en veldig liten frokost då lea 🙁 Men den så veldig god ut! Du tar utrlig fine bilder, elsker blogen din<3

    3. Må bare få si at det der var en veldig liten og energifattig frokost, bare en banan og litt blåbær. Ganske bekymringsfullt siden du snakker om hvor viktig det er å få i seg nok mat, og tydeligvis mener at dette er nok… Mener ikke å være frekk, men synes bare at det er litt rart

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg