Omelet for breakfast

Hei, alle sammen! I dag skal jeg slappe av og kanskje ta meg en gåtur på tredemøllen. Jeg må lade opp til styrketesten i gymmen i morgen som jeg fortalte dere om for en stund siden. Jeg har gjort veldig fremskritt siden jeg begynte å trene på øvelsene vi skal ha, så det kan bli spennende 🙂

Jeg lever for gode frokoster, og i dag ble det en omelett. I det siste har jeg elsket å spise havregryn med tilbehør til frokost, men det er jo også gøy å variere. Hva spiser dere til frokost i dag? Noen idèer til meg?


– 3 egg, vann, cherrytomater, brokkoli, salt, pepper –

14 kommentarer
    1. Jeg lager pannekaker til frokost nesten hver dag, de er sunne og kjempegode! Jeg ville anbefalt deg å prøve ut de 🙂 Det er mer minipannekaker. Der eneste du trenger er 2 egg, 2 dl melk, 2 ts bakepulver, 2 ts vaniljesukker (kan sløyfes), 160g hvetemel, og litt salt og margarin 🙂

    2. Åh deilig frokost, veldig viktig å lade opp batteriene til styrketesten, kommer sikkert til å gå kjempe fint 🙂 til frokost liker jeg godt å lage sunne spinatpannekaker, sunne penøttpannekaker, søtpotet polarbrød, her er det bare å la kreativiteten styre 🙂 frokost er definitivt mitt favoritt måltid!

    3. “marenskåla” til fitliving.blogg.no, verdt å skjekke bloggen for mange fine tips!
      Du gjør meg ekstremt glad! Blir så inspirert av deg, og blir så glad når du har det bra, du fortjener det!

    4. hei, kommer bare med et spørsmål her. Fikk du mindre pupper av å jogge/gå på tredemølla? eller pga styrke osv..

    5. Rist to brødskiver, mos en alv avocado og fordel på begge brødskivene, ta pa salat og tomat og smekk brødskivene sammen så får du en “sandwich”. Dette er utrolig godt, jeg spiser det hele tiden.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg