All dressed up

Heyhey!

Her er noen bilder fra i går da jeg og noen venner bestemte oss for å kle oss opp for en biljard turnering og en bedre middag. Bedre og bedre. Jeg prøvde meg på quesedillas, som jeg har laget sånn 3 ganger før. Litt vanskeligheter underveis, men de ble veldig god til slutt og alle likte det. Jeg har så og si null erfaring med å lage middag, og quesedillas og taco er sånn det eneste jeg kan lage. Så da ble jeg glad når maten ble spist opp.

I kveld skal jeg på kino med noen jenter og vi skal se Insurgent! Åå, jeg gleder meg sånn. Har jo lest hele Divergent-serien og syns å huske at jeg likte toeren best. Så selvom den første filmen var dritbra, håper jeg at toeren lever opp til boken. I hvertfall litt 🙂 Har dere sett den? Hva syns dere isåfall om filmen evt bøkene?

11 kommentarer
    1. Åh, syntes egentlig at filmen var litt skuffende.. Boka var sååå bra, å jeg satt bare å ventet på ting som skulle skje, men som ikke var tatt med i filmen 🙁

    2. De hadde endret mye fra boken, de droppet mange karakterer og mye av handlingen! Jeg syntes selve filmen var bra da, men de skulle ikke ha endret på så mye. Slutten var også veldig annerledes, og da blir jo Allegiant helt annerledes også! Det var i allefall min mening, men hva syntes du om filmen? 🙂

    3. Forbilde! Bare nemner det! Du er mitt største forbilde:) fortsett med det du gjør!;)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg