Mine favoritt mageøvelser

Heihei! Nå har jeg endelig tatt meg sammen og laget en ny video til dere! Det er så utrolig mye mer arbeid å sette sammen en video enn det folk tror, og det er derfor jeg ikke gjør det så mye lengre, men det er jo også veldig gøy så jeg kan prøve å bli litt flinkere til å lage når jeg har tid 🙂 En video med mageøvelser har vært så etterspurt i det siste, og jeg har lovet å lage en video med mine favoritte øvelser til mage. Så her har dere den!

Jeg pleier ikke å ta alle sammen på èn dag når jeg skal trene mage. Det hadde blitt litt mye, og jeg hadde ikke klart å gjennomføre alle ordentlig tror jeg. Så når jeg skal trene magen velger jeg bare et par av disse øvelsene i videoen om gangen, bare sånn at det er sagt. Anyway, jeg håper videoen er hjelsom!

30 kommentarer
    1. Du er så flink Leandra!har savnet videoene dine, pleide å se masse på de før, haha 🙂 lag flere når du får tid! Rumpe er supert, men vil du lage om armene også?? Det har hvertfall jeg personlig mer lyst på 😀

    2. Har fulgt bloggen din en stund nå, og jeg må si det er gøy å se hvor trent du har blitt! Super video og supre øvelser. Gleder meg til flere videoer fremover! Du kan gjerne også legge ut flere sunne måltider om du får tid, det er så kjekt.

    3. ååå jeg elsket denne videoen! virkelig midt i blinken!! vil veldig gjerne ha video med rumpeøvelser 😀

    4. ååh du er så skjønn på video! Rumpeøvelser vil vi selfølgelig ha, kanskje øvelser for armer også? Skjønner at du har det travelt nå, men pliiis lag masse videoer i sommer, om både trening, skjønnhet, snakkevideoer osv.
      Elsker bloggen din<3<3

    5. elskeeer videoene dine! kan du kanskje lage en “whats on my iphone” video? 😀

    6. kjempebra og inspirerende video! VELDIG lyst på video for rumpe også!! kunne du kanskje lagt ut treningsspillelista di, om du har en? 🙂 god påske!

    7. Når du tar sit-ups er det lurt å holde armene i kryss over brystet så du holder dem i ro, ellers bruker du kraften fra armene til å reise deg oppover😊😊

    8. åå, endelig!! skal prøve idag, har kjempe lyst på rompeøvelser også!!!:D:D

    9. Du er bare helt fantastisk Leandra! Du virker så utrolig herlig. Fortsett med treningsvideoer, du inspirerer!

    10. Du inspirerte meg utrolig mye med denne videoen 🙂 Jeg håper du lager en video om trening av rumpe 🙂

    11. Du har en helt fantastisk fin kropp! men synes det er litt viktig å ta med at alle er bygd forskjellig sånn at for noen vil det være umulig og oppnå så flat mage som du har.Jeg har vært veldig undervektig men har aldri hatt noen liten mage fordi kroppen min er bygd slik at det meste fettet er i magen min. Men det var en veldig bra video og jeg kommer til å prøve alle mageøvelsene!

    12. Dette var inspirerende!! Har veldig lyst til å se rompeøvelsene dine også :)) så flink du er!

    13. kunne du laget en video med øvelser til armene også? Armene dine er utrolig fine! Og jeg har så lyst til å få finere armer. Jeg har ganske store muskler liksom “oppå” armen om du skjønner, men jeg vil liksom få stramma opp det under.

    14. Kjempebra video!
      Vi bare informere deg om at armhevinger skal tas med albuene helt inntil kroppen, ikke hold de ute 🙂

    15. Dette er utrolig motiverende, kan du også lage en video om hvordan du lager forskjellige sunne matretter.

    16. Du er flink Leandra!
      PS. Husk at albuene skal være inntil kroppen og peke bakover når du tar armhevinger! Det er tyngre, men bedre og mer korrekt. 🙂

    17. Elsket videoen, har sett på den sånn 10 ganger nå. Håper du kommer ut med en armvideo, er det noe jeg ikke kan fordra så er det armene mine

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg