Nytt fra Romwe

Heisann! Jeg fikk en ny sponset pakke fra Romwe her for noen dager siden, og tenkte å vise dere hva jeg plukket ut denne gangen. Jeg valgte meg ut tre kjoler og èn bikini. Bikinien jeg bestilte er en kopi av Triangl sin ser det ut som. Stoffet er ikke neoprene da, og man merker at den ikke er ekte, men jeg syns alikavel kvaliteten er fin og den ser bra ut. Man fikk dessverre ikke velge forskjellig størrelse på topp og underdel, så da bestilte jeg hele settet i M. Da ble underdelen dessverre litt for stor, men toppen kan fint brukes til en svart underdel tenker jeg. Over all ganske happy med denne bestillingen 🙂 Hva syns dere?


Svart kjole HER og hvit kjole HER.


Color Block dress HER.


Bikini HER.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg