New in fra XXL

Hei beauties. I går var jeg på Fitness og tenkte å jogge en tur ute som avslutning på treningsøkten. Mens jeg jogget kom jeg på at det var siste dagen før butikkene stengte i alle helligdagene fremover. Så da fikk jeg en trang til å kjøpe noe, hahah. Jeg jogget til XXL og tenkte å kjøpe meg en yogamatte siden jeg har hatt lyst på det en stund. Da kan jeg trene hjemme og kanskje prøve yoga? Jeg endte i hvertfall opp med et par ting til. Jeg pleier alltid å gå tom for sports bh-er så da kjøpte to nye, pluss en treningstopp. Tenkte å vise dere innkjøpene mine.


Nike sports bh // 149kr. Str. S


Nike treningstopp // 199kr


DOM sports bh // 149kr.


Yogamatte // 99kr

16 kommentarer
    1. Kjempe stilige innkjøp, har lik sportsbh som deg (den gule). Nydelig farge!
      PS: veltrent og fin kropp. Stå på, du er flink og det viser resultatene 🙂
      Ønsker deg en herlig påske 🙂

    2. så utrolig fin og veltrent kropp!
      men må bare spørre, har du mistet mye av fettet på puppene etter du begynte å trene ordentlig, eller merker du forskjell?
      har ganske store pupper, og litt hengete, så syns det er vanskelig å finne sports-bher som sitter godt og holder ting på plass. noen å anbefale?

    3. Utrolig fine innkjøp! Kroppen din ser helt smashing ut. Stå på.
      Hvilke typer mageøvelser gjør du?
      Hvilke mageøvelser gir fortestt og best resultat hos deg?

    4. Så fine innkjøp! Nye treningsklær gjør meg alltid motivert 🙂 Kroppen din ser helt utrolig flott ut, må du vite! 😀

    5. Du ser helt fab ut!!:) Er du slik “naturlig” eller har du trent mye? Isåfall hvordan og hvor mye trener du? Ben og rumpe?

    6. Sinnsykt fin kropp!! Drømmekroppen i mine øyne! Gjerne fortsett meg trening og kosthild innlegg!! Den oransje sportsbhen var så fin, vurderer å kjøpe en lik!

    7. Kan du legge ut et mat program som e frokost, lunsj, middag og kvelds som man kan spise om msn skal begynne med trening og det å få strammere mage?

    8. Du er perfekt! Elsker bloggen din<3
      Kan du lage en "whats on my iphone" video?

    9. Har noen av sports-bhene innlegg? Gir de bra støtte liksom? De var så sykt fine og vurderer å kjøpe like!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg