Spørsmål og svar #76

Elsker håret ditt, og syns lengden og oppklippen er så fin! Lurer på hva slags klipp det er og evt hva du sa til frisøren?
Tusen takk! Jeg fikk faktisk bare en venn til å klippe meg, og hun klippet bare beint over. Men oppklippen min er egentlig bare hår som har delt seg og spist seg oppover fordi det er så tørt, hahah. Er så forferdelig dårlig til å ta vare på håret mitt, vet ikke hvor jeg skal gjøre av det.

Hva koster den røde Parajumperen din på Emilie?
Off, det husker jeg ikke akkurat nå. Rundt 4000kr? 

Har du mistet mye av fettet på puppene etter du begynte å trene ordentlig eller merket du ingen forskjell?
Jo absolutt. Før var jeg hun med de store, HAHA, og nå er de ganske normal sized. Men det går helt fint for meg egentlig, litt synd at favoritt bh-ene ikke passer lengre, men da har jeg i hvertfall en unskyldning til å kjøpe nye 🙂

Hvor mye kostet neseoperasjonen din?
Den kostet 40.000kr.

Hvor kjøper du rugbrødene dine?
Jeg tror mamma kjøper de på Rema 1000.

Hvilke blogger leser du?
Åå, det er så mange. Jeg elsker å lese blogger. Annais, Wossa, Voe, Krisssy, Auroramohn, L0ve, Matholck, Annijor.

Jeg har ganske store pupper og syns det er vanskelig å finne noen som holder de på plass. Noen å anbefale?
Hmm, det står jo sånn low, support, medium support osv. Og for deg vil det vel passe best med high support. Jeg syns Nike har mange gode, for de har så tjukt stoff.

Du ser helt fab ut! Er kroppen din slik naturlig eller har du trent mye? I såfall hvordan og hvor mye trener du?
Ååå tusen takk! Både og. Jeg har alltid hatt markerte armer og bein og vært tynn rundt magen. Jeg har i tillegg trent styrke og friidrett siden jeg var veldig liten, så litt muskler kommer nok derfra. Men jeg kan se at i den perioden jeg ikke trente, hadde jeg mye mer underhudsfett og var mindre markert enn det jeg er nå. Jeg trener både kondisjon og styrke, vanligvis 3-5 ganger i uken. Ellers prøver jeg å holde meg aktiv i hverdagen og sitter sjeldent rumpen i flere timer sammenhengende når jeg ikke er på skolen.

Hvilke type mageøvelser gjør du?
Jeg har en video litt lengre nede på bloggen hvor jeg viser mine favoritt mageøvelser.

Kan du skrive om hvordan du bruker almond oil?
Ååh, min store kjærliget. Ja, det skal jeg få til! 

Hvordan er størrelsene på Romwe? Samme som på Sheinside?
Ja, det pleier å variere litt. Noen plagg er litt små i størrelsen men de fleste er ganske normal. 

17 kommentarer
    1. wow, for en kropp! kan du legge ut flere oppskrifter? kanskje en video med sånne “healthy breakfast ideas”? hvordan klarer du å dempe søtsuget?

    2. Lurer fortsatt på hvilke størrelse du har i PJs Emilie:) Har tenkt å bestille selv men litt usikker på hvilken størrelse jeg skal ta:/

    3. Betalte du neseoperasjonen din selv? Snakker med foreldrene mine og vurdere og ta en lignende operasjon. Sliter med min nese også.. 🙂

    4. hei! du, jeg har et spørsmål. selv har jeg en veldig stor “skrekk” for framføringer. aner ikke hvorfor, for når det gjelder å snakke hele tiden ellers går det helt fint! det er bare når alle sin oppmerksomhet er rettet mot meg og mitt arbeid, så klarer jeg ikke å fungere.. grøsser bare ved tanken! hvordan er du med dette? har du samme problemer? kan du evt skrive et innlegg om det en gang?:)

    5. – Hvordan får du den gylne, fine brunfargen? Vet du tar sol, og går på betakaroten, men bruker du selvbruning?
      – Hvordan får du en så fint hud i ansiktet? What’s your secret

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg