Triangl bikini

Hey girls! Jeg var så heldig og fikk en av Triangl sine nydelige bikinier tilsendt for et par dager siden. Jeg har siklet over disse leeenge, og var i lykkerus da Triangl spurte om jeg ville ha et sett. Jeg valgte modellen Poppy i fargen Blue Crush, og den sitter som et skudd! Så jeg gleder meg masse til å bruke den til sommeren på stranden pluss brunfarge ♥ Elsker den sååå mye. Dere får nok se et bilde av den på når anledningen passer seg. 

Jeg bestilte overdelen i M og underdelen i S for de som lurer.

4 kommentarer
    1. Ååh for en nydlighet!! ♡ Jeg lurte på om du kan lage noen treningsvidoer eller innlegg om effektive øvelser? 🙂 Syns du har en utrolig fin blogg, og du inspirerer meg på flere måter!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg