Mitt treningsprogram fremover

Heihei! Jeg har fått inntrykk av at flere av dere vil lese om mine treningsprogram, hva jeg spiser hver dag osv. Jeg er jo ganske opptatt av helse og livsstil, men jeg får ikke blogget så mye om det som jeg ønsker. Men nå tenkte jeg å bli litt flinkere til det, og jeg starter i dag med å vise dere hvordan min treningsplan fremover er. 

Vanligvis har jeg pleid å trene de muskelgruppene og treningstypene som passer meg. Jeg liker å gå i oppoverbakke, trene mage, rumpe og lår (planlegger å vise dere på video hvilke øvelser jeg liker best) Men nå har det seg slik at vi skal ha styrketest i gymmen om ca. 1 måned! Og der vil jeg gjerne klare å få 6 på alle øvelsene. Det er ganske høye krav, så jeg begynner allerede nå å forbrede meg. Kravene for å få 6-er er disse:

– 24 push ups med strak kropp
– 3.30min planken
– 2.10m stillelengde
– 8.8sek på 60-meter
– 6min 90-grader intill veggen
– 50 sit ups

Push ups og stillelengde er allerede klar for å hente inn 6-eren, men resten trenger nok litt trening. Jeg gikk jo på friidrett i mange år og har trent aktivt hver uke i over et år på Fitness, så jeg skal nok ha godt grunnlag for de fleste av øvelsene. Den øvelsen som blir tøffest for meg må nok være 90-graderen. Det er virkelig min verste fiende. Så vi får se hvordan det går!

Nå denne første uken er jeg allerede godt i gang med å skjekke hvor jeg ligger på de ulike øvelsene og noterer ned resultatene. Så det blir spennende å se hvor mye jeg klarer å forbedre meg på en måned. Jeg kan legge ut resultatet av forbredringen når det er klart for det. Og dere må gjerne ta utfordringen og nå disse målene med meg. Det hadde vært gøy! Perfekt mulighet til å se dokumenterte resultater på fremgangen din.

8 kommentarer
    1. kan du skrive et innlegg om et alternativt påskeegg? litt sunnere påskesnop, evt hva du skal?

    2. Uuuuhhh, eg har allerde 6’ren i gym! hehehe
      Good luck hun. You can do iit <3

    3. Wow, for en kropp, ikke minst bein du har!! Gleder meg til å lese mer om trening 🙂

    4. haha hos meg er det motsatt! 90 graderen er 6er (lett) mens de andre øvelse trenger mye trening! du er heldig <3

    5. elsker virkelig trenings- og kostholdsinnleggene dine!! kan du legge ut treningsspillelisten din tror du? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg