Verdens fineste radio / Juice Mini

Helt siden jeg fikk en radio til bursdagen av foreldrene til kjæresten, har jeg blitt helt avhengi! Så i dag vil jeg tipse dere om en radio dere kan kjøpe hos Elkjøp som jeg fikk tilsendt for noen dager siden. Det er deres Juice Mini. Den har et utrolig fint, bærbart design, slik at du kan ha den med deg på stranden, besøk eller hvor enn du måtte ønske. Den har 20 radiostasjoner og AUX-inngang slik at du kan koble den til mobilen din og høre på musikk fra Spotify eller egne musikkbibliotek. Du kan også ta i hodetelefoner om du vil koble ut alene med musikken din. Jeg er i hvertfall helt hektet på radioen min og har den med meg over alt. Kjøkkenet, soverommet, badet. Love it so much. Det er også en veldig fin gave å gi til noen, om du er på leting er noe til en venn, far eller andre du er glad i. 



Nettbutikken til Elkjøp besøker dere HER og direktelink til produktet finner dere HER.

/ sponset

4 kommentarer
    1. Den var superfin, men sikker at du har linket til riktig modell? Den modellen du har linket til så veldig annerledes ut enn din☺

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg