Kosttilskuddene jeg tar

Heihei! I dag tenkte jeg å vise dere kosttilskuddene jeg pleier å ta hver morgen. Før pleide jeg aldri å ta kosttilskudd, men så tenkte jeg det var lurt å begynne på omega-3 med tanke på at jeg ikke liker fisk så godt og dermed ikke spiser det så ofte som jeg skal. Jeg merket store forskjeller etter jeg begynte på dem, Jeg pleide alltid å få veldig tørr hud om vinteren, men ikke i år. I tillegg hadde jeg ikke verdens beste immunforsvar og pleide å bli syk et par ganger i året. Denne vinteren har jeg ikke vært syk en eneste gang. Jeg var med kjæresten min hele tiden da han hadde feber og var forkjølet og var sikker på at jeg kom til å bli smittet, men det ble jeg ikke. Og jeg tror dette er mye takket være vitaminene og kosttilskuddene jeg har tatt. Jeg har også fått et bedre kosthold enn det jeg hadde før, og det hjelper også på når man skal holde seg frisk 🙂


Møllers Dobbel Omega-3
Life Solbrun
Life d-vitamin


Noen av fordelene ved omega-3 er at den inneholder de tre viktigste fettsyrene og kan hjelpe mot tørr hud og hår. Forskning viser positive effekter på forbrenning, muskel og leddplager og generell helse. Jeg tar to kapsler om morgenen.


Noen av fordelene ved d-vitaminer er redusert risiko for å utvikle kreft og for å unngå beinskjørhet i eldre år. Kroppen lager selv vitamin D når man er ute i solen, og det får ikke vi i nord alltid nok av. Jeg tar èn kapsel om morgenen.
Noen av fordelene ved betakaroten er at det beskytter huden fra innsiden og gir en penere, dypere brunfarge. I tillegg er det bra for immunforsvaret og er anti-aging. Jeg tar èn kapsel om morgenen.

Har du noen kosttilskudd eller vitaminer du anbefaler?

13 kommentarer
    1. Det er viktig 😀
      Ønsker du å følge bloggen min? Da kan jeg følge din også. Trykk på “legg til som venn” på bloggen min til venstre da 😀

    2. Eg tar tran på sånn flaske hver dag❤️❤️ Elskar bloggen din så my er innom sånn 25 ganger hver dag tror eg🎀🎀💛

    3. Haha heter du leandra? Altsåå.. dette er den værste bloggen jeg har lest. Jeg er 17 jeg og, men jeg driter langt oppi hva kosttilskudd du har

    4. Altsåå.. Da anbefaler jeg at du bruker den dyrebare tiden din et annet sted, siden du blir så provosert at du er nødt til å slenge dritt, Tora
      Stå på Leandra, digger deg og bloggen din! 🙂

    5. jeg lurer på en ting, står life solbrun på dopinglisten? 🙂 eller er den helt lovlig å ta?

    6. Hei! hvor store er tablettene på betakaroten? er de på størrelse med ppiller, paracet eller er det store kapsler?

    7. Jeg tar biotion (vitamin B) som styrker håret og negler, og gir dem en fin glans 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg