Vinterferie

Heihei, kjære barn. Hvordan har dere det? I morgen begynner min vinterferie og vi drar avgårde til Geilo tidlig på morgenen. Der skal jeg bli helt til fredag. Jeg er ikke så begeistret for ski som sikkert mange har fått med seg, men heldigvis er jeg i godt selskap. Pappa, Aaron, Tobias og storesøsteren min, Ine skal bo på hotell i Vestlia. Mange av vennene våre er der oppe samtidig, så vi skal nok tilbringe mye tid med dem også. Så gleder meg jo litt 🙂

I dag skal jeg nyte min siste dag hjemme i Bergen. Kofferten er så godt som klar, så snart tar jeg meg en tur ut for å være med Camilla og Victoria. Hva er deres planer for uken? Har dere vinterferie nå eller hadde dere i forrige uke?

I dag blir det ingen healthy frokosttips til dere, for det ble nemlig pancakes med blåbærsyltetøy til frokost i går for å feire vinterferien ♥ ♥ Yummi. Jeg fulgte bare grunnoppskriften, men jeg er alene hjemme så lagde bare nok til to pannekaker. Da er det nok med:

– 1 egg
– 1 dl hvetemel
– 2 dl melk
– 1 ss smeltet smør
– litt salt 

Bare å mixe alt sammen med en visp og steke i en panne med smør. Er så jo lett og med pannekaker, og ganske digg å skeie ut med innimellom.

Alle som har vinterferie denne uken må nyte den massemasse! Og til dere som har hatt den – lykke til på skolen i morgen, bare 40 dager til påskeferie og 119 dager til sommerferie 🙂

15 kommentarer

Siste innlegg