Min Valentinsdag i Myrkdalen

Heyhey! I går hadde jeg en nydelig Valentines day med en nydelig valentines date. Tobias og jeg var fremme i Myrkdalen 9-tiden om morgenen i går da han måtte være på jobb. Han jobber som skiinstruktør her. Så da fikk jeg god tid i bakken for meg selv til å hente frem mine patetiske skikunnskaper. Da han var ferdig på jobb, sto vi litt sammen før vi skjekket inn på hotellrommet vårt. Vi hoppet rett i dusjen og gjorde oss klar for en deilig italiensk middag på hotellet etterfulgt av en lang, koselig kveld på hotellrommet. Jeg hadde det helt fantastisk, og er super takknemlig for at jeg har en kjæreste som han ♥


Oss før vi dro ut og spiste. Kjæresten i en genser han fikk av meg i går. Fra Junkyard.com. Direktelink HER.

Vi måtte skjekke ut kl. 12 i dag så nå sitter jeg i lobbyen mens Tobias er på jobb. Skal ut i bakken litt etterpå før vi begynner på hjemreisen tenker jeg. Først ville jeg bare oppdatere bloggen og øve litt til en naturfagsprøve jeg skal ha i morgen. 


Her er mitt glamorøse reiseantrekk. Genser fra Sheinside. Direktelink HER. Og bukse fra Bikbok.

Hvordan tilbringte dere Valentinsdagen?

12 kommentarer

Siste innlegg