Let’s celebrate

Hei og god søndagskveld, alle sammen! Har dere hatt en fin helg? Hahah jeg har vært på badeland i dag, jeg. Superrart å være der igjen ettersom jeg ikke har vært der siden jeg var liten. Det var bare småbarnsfamilier + Tobias og meg. Litt vittig, men det var koselig da. Vi dro vel når det hadde gått litt over en time og spiste på Friday’s. Så nå er jeg super mett, ligger i sengen og forbreder meg mentalt på en skoleuke. Bare to uker igjen til vinterferien da! 

Anyway, jeg har skrapt sammen litt iPhonebilder fra lørdagen til dere. Da var jeg nemlig i bursdagen til Ragna og Stine, noe som selvfølgelig var very kosy. Digg mat og herlige jenter ♥ ♥

Hva har dere gjort i helgen?

6 kommentarer
    1. Hei, jeg lurte på om du kunne ta bilde av det du spiser gjennom en dag, og kanskje ha et eget innlegg om det? Du er en inspirasjon for meg!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg