Mitt favorittpålegg på rugbrød

Her kommer enda et frokost/lunsjtips til dere! Dette pleier jeg å spise ca. like ofte som det jeg viste i dette innlegget. Her får du i deg masse fiber, jern, proteiner, sunt fett og diverse vitaminer. Jeg syns i tillegg det smaker utrolig godt, og man blir mye fortere og lengre mett på rugbrød enn brød. I tillegg er det mye bedre for kroppen og fordøyelsen din enn vanlig brød. Så derfor kan det være et sjakktrekk å bytte over til rugbrød, spesielt hvis du liker det 🙂

Her viser jeg to forskjellige kombinasjoner av pålegg jeg liker best å ha på rugbrødet mitt.

Du trenger:
– et rugbrød
– leverpostei
– avokado
– paprika
– kokt skinke (jeg liker egentlig mye bedre pepperskinke, men det hadde vi dessverre ikke i dag)
 
Psst, begge skivene er også sinnsykt godt med noen blader koriander på toppen. 

Så hva syns dere? Vil dere ha flere slike matinnlegg?

13 kommentarer

Siste innlegg