Antrekk 01.02.15

Heihei! Oi, dette ble sen blogging til å være meg. Jeg har akkurat lagt meg ned etter en uvanlig innholdsrik søndag. I morges hadde jeg en lang treningsøkt, etterfulgt av en bytur med Camilla og Victoria. Deretter møtte jeg Tobias og feiret et halvt år(!) med god mat på Matbørsen ♥ ♥ + jeg har jeg tatt antrekksbilder! Tenker jeg skal bli flinkere til å ta de ute eller? 

Jeg har forresten klippet meg, som dere kanskje ser på bildene under? Jeg måtte hinte til det minst fem ganger før kjæresten la merke til det i dag. Hahah, er det mulig. Jaja, jeg har hatt lyst på kort hår en ganske god stund nå. Og i går var jeg endelig gal nok til å gjøre det. Jeg lot Roba klippe håret mitt hjemme hos henne. Sykt spontant og risky egentlig, men jeg ble veldig fornøyd. Kunne tenkt meg litt kortere og faktisk. Uansett, her har dere dagens antrekk og det nye håret. Tell me what you think!


Jakke fra Junkyard
Topp fra Junkyard HER
Bukse fra Dr. Denim
Veske fra H&M
Sko fra Nike
Klokke fra Daniel Wellington 

30 kommentarer

Siste innlegg