Klar for februar

God morgen! Utrolig at det er 1. februar og den siste vintermåneden allerede. Det er mye som skjer denne måneden. Allerede i dag blir Tobias og jeg et halvt år! Så vi skal ut å spise senere når han kommer hjem fra Myrkdalen. 8. februar er det morsdag. 14. februar er det valentinesday. 19. februar har jeg bursdag. 20. februar skal jeg feire bursdagen min + det er vinterferie! 23. februar drar jeg til Geilo. Hahah shit nå ble det mye oppramsing her, men det er mye jeg ser frem til denne månden for å si det sånn.

Herregud, jeg vet at jeg skal stå på ski på fjellet i hvertfall tre ganger i februar. Og jeg som verken har talent eller interesse i ski og i tillegg hater kulde, det kan bli interessant. Heldigvis er det masse annet som jeg liker med å dra på fjellet! Det sosiale, litt stueforandring og det å spise ute er jo så digg. Og når man ser ut nå, er det jo det perfekte vinterværet. Alt er dekket i et tjukt lag med snø og det er ikke en sky å se på himmelen. Helt nydelig. Og nå har jeg skaffet meg et ullundertøy fra Kari Traa som er såå fint og behagelig. Så gleder meg litt til å bruke det.


Underdel HER
Overdel HER

Husk å melde dere på Junkyard giveaswayen HER.

12 kommentarer

Siste innlegg