Surprise party!

På lørdag stelte mamma istand et surprise party for søsteren min, Rebecca som ble 25 år! Hun ante ingenting og ble kjempe overasket og glad – noe som var sinnsykt gøy. Vi hadde samlet over 20 familiemedlemmer og venner, så vi spiste god mat og pratet høylytt i mange timer før Rebecca måtte på jobb. Besøket varte fra kl. 2 om dagen til halv tolv om kvelden, hahah ble jo helt utslitt.  Mamma og tante var de siste som dro ut av huset til en tur på byn, og lot Tobias og jeg være igjen med fetteren og kusinen min som vi måtte passe for natten. 

Mamma sin side av familien er så livlig, dere. Tante Patricia ble så begeistret for Tobias, hun må ha sagt minst 20 ganger hvor pen, snill, muskløs, morsom og deilig han var. Han fikk så mye kyss og kos på lørdag, hahah gutten må ha blitt vettskremt. Dør enda av å tenke på det. Her er noen bilder fra suprise partyet:


Rebecca og kjæresten, Karsten kommer inn dørenn til stuen ♥ ♥ ♥


Pappa, Tobias og meg

Hva har dere gjort i helgen?

20 kommentarer
    1. Enig med tanten din, Tobias ser utrolig bra ut og er sikkert kjempe snill!! Du virker jo også bra på alle måter, så det er jo rett og slett perfect mach<3hahah
      Digger genseren din btw, hvor er den fra?

    2. Hei! 🙂
      Du har en kjempe fin blogg, du inspirerer! 🙂
      Jeg lurte på hvor den genseren din er fra?
      Kan du lage en julegave video? Synes det er så kjekt å se, og så er det litt dumt at de som er negative til det skal ødelegge for oss andre. Det er jo deres egen feil at de trykker på den videoen! 😉

    3. Er d Alex Valencia? 😍 omg føler meg som en tenåringsjente igjen blir helt Mo i knærne❤️ E egentlig forbanna åtti år gammel

    4. har du alltid så ren hud?! Hvilke hudprodukter bruker du, og hvor ofte vasker du fjeset?? 😀

    5. Hei søte leandra! Jeg lurte på om du kunne ha en vår lookbook? hadde vært utrolig koselig 🙂

    6. du ser jo så forbanna sur ut hele tiden. jeg mener, fram med smilet jente! og det at du har begynnt å redigere huden jevn er ikke så bra tegn..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg