Spørsmål og svar #74

Litt kleint spørsmål men føler du at du får mindre pupper av å trene så mye som du gjør? Du har drømmekroppen, og jeg har veldig lyst til å trene mer enn jeg allerede gjør, men er redd for å miste alt fettet i puppene mine, hahah
– Hahaha, tusen takk! Jo, naturligvis mister man litt størrelse på puppene når fettprosenten synker. Det har jeg merket selv, men jeg bryr meg egentlig ikke. Syns det er fint med både små, store og middels pupper, haha! Du kan jo bare trene styrke for å stramme opp kroppen uten å miste så mye fett, men hvis du trener kondisjon som f.eks sykling, gåing, løping over en lang periode, vil du jo bli slankere og dermed få mindre pupper (med mindre du spiser mer enn du forbrenner) 

Kan du ha flere videoblogger?
– Ja, det kan jeg gjerne. Noe spesielt dere ønsker å se?

Hvilken størrelse har du den røde kjolen din i?
– Den er dessverre one-size.

Kan du begynne å skrive mer om trening?
– Ja, det kan jeg! 

Hvor høy er du?
– Ca 1.70

Hva heter du på instagram?
– Leavalencia

Hvilken størrelse har du buksene fra Junkyard i?
– Jeg har mine i S.

Hvordan er du så brun?
– Haha syns du? Jeg føler meg så bleik nå. Har ikke tatt sol på kjempe lenge og bruker ikke selvbruning heller. Men jeg har vel kanskje bevart litt farge fra sommeren, pluss at solpudder hjelper litt på.

Hvor lang er leveringstiden på Romwe?
– 3-4 uker

Hvorfor valgte du å bytte skole?

– Jeg var veldig misfornøyd med skolebygget, mangel på kantine og ikke minst ukeplanen. Å slutte ti på halv fire nesten hver dag taklet jeg ikke. Nå slutter jeg halv to istede, skolebygget og kantinen er helt super. I tillegg følte jeg ikke at jeg passet helt inn på U.pihl selvom folkene var veldig greie. Trengte noe nytt og større, så da ble det Tertnes. Veldig chill og fin skole. Trives.

Er Bahama Mama bronzeren matt?
– Ja! Perfect

Går du på p-piller? Evt har du merket noen bivirkninger? Går det ut over trening?
– Ja, det gjør jeg. Merket kanskje litt til humørsvinger i begynnelsen. Kunne gå fra å grine så jeg nesten mistet pusten til å elske livet over alt på jord på en time, HAHA, men ikke nå lenger. Har ikke merket noen andre bivirkinger nei, og vil ikke si det går ut over trening på noen måte. Jeg bruker Cerazette forresten, og er kjempe fornøyd med dem. Eneste er at jeg må bli flinkere å huske å ta dem, ops.

Kan du ha “min første gang innlegg”? Der du skriver om sånn første kysset, kjæreste osv?
– Jaa, så gøy. Det skal jeg få til snart.
 
Hvordan holder du huden så fin?
– Hmm, jeg har faktisk et par tips og triks. Kanskje jeg kan skrive et lite innlegg om det?

Syns du det er vanskelig å sette på clip extensions selv uten at det synes?
– Nei, egentlig ikke.

Bruker du sminke når du trener?
– Det spørs når jeg trener. Hvis jeg trener med en gang jeg står opp om morgenen, så nei. Da sminker jeg meg jo når jeg kommer hjem etter dusj osv. Hvis jeg trener om kvelden er det ikke alltid jeg orker å fjerne sminken før jeg trener.

Tjener du penger på å blogge?
– Nei, det gjør jeg ikke. 

Noe dere lurer på til neste gang? 🙂

32 kommentarer
    1. Det hadde vært veldig spennende med et innlegg om dine triks og tips angående hud! 🙂

    2. Ååå herlige deg Leandra <3 Er noe som mangler på upihl etter du byttet, og plutselig snakker halve klassen om å bytte til tertnes haha..

    3. Kan du vise alle treningsklærne dine? Og evt noen butikker du anbefaler å kjøpe treningsklær? 🙂

    4. Er den buksen fra Junkyjard sånn i virkeligheten som den viser på bildet? For på junkyjard på den bukse er det helt annen farge😊

    5. kan du legge ut link til alle dine sosiale media? :^) (tumblr, twitter, instagram, ask, polyvore, wanelo, etc)

    6. også bare lurte jeg på hva seksualiteten din er? vet du har en gutt som kjæreste nå 🙂 (lurer egentlig bare på om du er streng på seksualiteten din eller om du er mer fleksibel så du ikke bryr deg om kjønn)

    7. Takk for at du vil skrive meir om trening! Du har så utrulig fin kropp! Og at du vil legge ut innlegg om tips og triks for å halde huden fin.
      Har du jobb? Visst ikke, kunna du tenkt deg det? Og hvor?

    8. Kunne veldig gjerne tenke meg at du skrev mer om trening, ja! 😀 Det virker som du er veldig flink, ikke bare av og til, men at du har en gjennomført sunn livsstil. Skriv gjerne om hva som motiverer deg, hva slags mat du spiser og tips osv

    9. Jeg har begynt å trene på trenings studio, men vet ikke helt hva eg skal gjøre å slikt, med øvelser osv, kan du lage et innlegg om trening og øvelser å slikt?
      Kan du lage video sammen med kjæresten? dere er så søte

    10. JAAAA kan du plis ha innlegg om dine tips og triks til fin hvordan du holder huden din så fin??❤️❤️

    11. Vet ikke om du har opplevd dette selv, men jeg har fått synlige magemuskler men får ikke bort det fettet helt nederst på magen.. Har du erfaring med dette selv, og kanskje noen tips til å få det vekk?
      Du inspirerer meg veldig, har lest bloggen din i flere år! 🙂

    12. Hvor er den kosten fra på bildet med bahama mama bronzeren?
      Kan du lage et innlegg om hvordan du trener? Hvilke øvelser du gjør f.eks, og løper du mest eller hvordan trener du? En vanlig treningsuke?
      Og hvordan ser en vanlig matdag ut for deg? Spiser du godteri og slikt i helgene, eller holder du deg unna det?

    13. Hvor lenge varer vippeextensionsene dine, og hvor ofte må du gå inn på salongen for å holde dem ved like?

    14. Bruker du stativ når du tar bilder, evt. med/uten fjernkontroll? Eller har du noen som tar bildene for deg? (Tenker for det meste på bilder ute som f.eks. antrekk).
      Du er forresten så utrolig pen!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg