Antrekk 23.01.15

Hei og god fredag, skjønninger! Nå tar jeg en liten pust i bakken etter en lang skoledag før det bærer avsted ut igjen. Må gjøre noen ærender før det blir den tradisjonelle fredagstacoen i kveld. Deretter blir det kakebaking på meg. Jeg skal lage noe jeg faktisk er veldig god på – hjemmelaget oreokake! Vi skal nemlig feire søsteren min sin 25-årsdag hjemme hos oss i morgen. Vi blir over 20 personer, så det blir virkelig liv i hjemmet, det kan jeg love dere. Elsker å ha masse personer rundt meg, samtidig setter jeg også pris på alenetid. Men jeg gleder meg uansett veldig til morgendagen. Skal huske å ta masse bilder til dere!


Jakke // Junkyard
Skjerf // Acne
Bukse // Dr. Denim
Genser // Sheinside
Sko // New Balance
Veske // H&M

Håper alle får en strålende helg! ♥ ♥ ♥

10 kommentarer
    1. Hei, er det lenge siden du kjøpte vesken, tror du fortsatt at den er i butikk? Jeg har veldig lyst på en slik en. Hva kostet den? 🙂

    2. Nydelig antrekk (: Lurte bare på om det er så varmt der du bor nå midt på vintern til at du kan gå sånn kledd ? xD Heldig ..

    3. Elsker stilen din! 🙂 har sett på den jakka selv, og lurer på hvilken størrelse du har i den?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg