Hårbehandling hos Bjuti hårstudio

Hei, dere! I dag var jeg innom Bjuti Hårstudio i Lars Hilles gate 29 i sentrum. Der fikk jeg en herlig behandling av flinke Stine. Jeg fikk teste ut en revolusjonerende ny CHI Enviro American SmoothingTreatment fra Farouk Systems. Det er en enkel og rask behandling som eliminerer opptill 95% frizz og krøllene reduseres ca 50% pluss at den skal tilføre masse glans. I motsetning til mange andre slike behandlinger, blir håret friskere jo mer du bruker den. Den er altså bra for håret! Og det trenger jeg virkelig ettersom jeg skader håret mitt både gjennom føning, retting og den gangen jeg tok antipermanent. Jeg har prøvd mange lignende behandlinger hjemme, og har blitt fornøyd med noen av dem, men ikke alle.

Dere spør alltid hvor jeg kjøper disse behandlingene, men de er dyr, vanskelig å finne på nett, jalla og tidskrevende. Så da håper jeg at jeg blir fornøyd med denne behandlingen jeg tok proffesjonelt for første gang på Bjuti hårstudio. Håret føles i hvertfall helt fantastisk nå! Men det ordentlige resultatet vil jeg få etter jeg har vasket håret 2 ganger. Gleder meg veldig til å se, og rapportere tilbake til dere! 🙂 


Jeg elsker hvordan selongen ser ut. Utrolig fint interiør!

Dere kan lese mer om behandlingen HER.

Her er bilder fra før- og etter frisørtimen

Jeg fikk også med meg noen produkter! En sjampo, balsam og et serum jeg skal bruke nå etter behandlingen. Jeg måtte også kjøpe med meg en spray som hun brukte i håret mitt på slutten. Den luktet så godt og fikk håret mitt til å skinne utrolig fint! Vet jeg hadde angret hvis jeg ikke kjøpte den, so I’m glad I did

Dere kan bastille time på 55 31 23 60 ♥

8 kommentarer
    1. Så herlig! Håret ditt er så vakkert, ser ikke ut som det er behandla så mye med varme som det er 🙂 Godt du ble fornøyd!

    2. Jeg bestilte også den genseren, men min var ikke høy i halsen som din?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg