Junkyard XX-XY

Heihei! I dag vil jeg vise dere to plagg jeg fikk fra Junkyard for en liten stund siden. En sykt fin t-skjorte og en jakke som kommer til å bli mye brukt fremover. Helst når det blir litt varmere i luften. Elsket designet på begge plaggene. Junkyard er definitivt min favoritt nettside å handle klær og sko på. De har jo de fleste merkene en kan drømme om, pluss de lager nydelige klær selv som i tillegg er rimelige. Love it. Har litt flere klær å vise dere fremover 🙂 Jeg selv elsker å bli inspirert motevis fra andre blogger, så da håper jeg dere også gjør det!


Woven Cloud print


Julia OS Biker Black

Tycks?

// sponset

7 kommentarer
    1. Shit, det er så sykt mye fint på den nettsiden! Har så mange ting jeg har lyst til å bestille! Men en ting jeg lurer på, tar det lang tid før pakken kommer fram, ca. hvor lang tid tar det?

    2. Hvor lang tid skal man vente på å få bestillingnen sin…? Da mener jeg – hvor mange dager 1/2/3/4 — 🤔🤔🤔🤔

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg