Bilder fra fredag

Her kommer bildene fra bursdagen til Caroline på fredag. Er alltid like koselig å samles med jentene. Spesielt nå som ikke alle går på samme skole lengre og det går litt lengre mellom hver gang vi ser hverandre. Caroline hadde laget hjemmelaget pizza, noen sinnsyke muffins og whippet frem masse annet digg. Vi fikk ikke til å koble spotify til høytalerne, så da måte vi høre på CD!!! Vi fant frem noen gamle ABBA og Lady Gaga cd-er og hits fra sånn tidlig 2000-tallet, hahah, det ble nå god stemning i hvertfall. Birgitte kom litt senere pga jobb, så hun var ikke med på noen bilder dessverre 🙁


Caroline og Camilla


Camilla, Victoria og Marte


<3

I går var kjæresten og jeg ute med en stor, fin gjeng med venner. Vi var hos Alek som bokstaveligtalt bor i et palass. Nydeligste huset jeg har vært inni, så angrer veeeldig på at jeg ikke hadde med kamraet altså. Kunne tatt mange fine bilder til dere. Menmen, det får bli en annen gang. Det var i hvertfall super herlig stemning der. Jeg presterte å fyre ABBA opp på annlegget der og, og har en tidig video fra når de danser til Dancing Queen, hahah.

8 kommentarer
    1. Så koselig♥
      Jeg håper du kan hjelpe meg med noe, så hvis du svarer på denne kommentaren blir jeg evig glad!Ok, det her er kanskje ikke et kjent problem for mange, men jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre. Hver gang jeg tror jeg har funnet en sminkerutine som funker for meg, går det noen dager også ser det stygt ut. Altså, si at jeg har kjøpt nye koster til nesekonturen min, og når jeg først prøver de så ser det råbra ut, også gjør jeg akkurat det samme hver dag, men plutselig en dag så får jeg ikke nesekonturen min til å se bra ut lenger, og det er ikke en sånn tilfeldig “i dag ser jeg dårlig ut”- dag, da får jeg det ikke til å se bra ut lenger. Også kjøper jeg nye koster og produkter til nesekonturen min igjen og det ser bra ut i noen dager, så skjer akkurat det samme, jeg klarer plutselig ikke å sminke det pent. Jeg har prøvd alt, vasket kostene, byttet produkter, you name it..Dette er et veldig slitsomt problem for meg, kan du hjelpe?♥

    2. Kan du værsåsnill å si hvilken størrelse du har i kjolen? Synes det er så vanskelig når de er små i størrelsene.

    3. ÅÅ du er så nydelig! Du har virkelig drømmeutseende<3 Kunne du lagd en sminkevideo hvor du viser sminken din du hadde på disse bildene? Hadde satt stor pris på det, for jeg syns det var så fin sminke:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg