Hjelp meg å bestemme hvilken kjole

Det er utrolig deilig å tenke på at den aller værste skoledagen i året er over. Mattetentamen er nå unnagjort, og den gikk faktisk overaskende bra! Svarte på alt og var ferdig i god tid til å dobbeltskjekke alle oppgavene. Så nå sitter jeg igjen med en god følelse. Jeg endte jo opp med å sitte og øve i seks timer i går, og tipsene deres på forrige innlegg var til god hjelp, så det satt jeg veldig pris på. Men jeg hadde ikke klart meg halvparten så bra uten mattehjelp fra ingeniørsøsteren min, Ine <33

I kveld starter jeg helgen i bursdagen til min kjære Caroline! Tror det blir utrolig koselig og gøy, så jeg tar med kamraet for å fange noen øyeblikk til dere. Skal snart ut å kjøpe gave til henne, men først må dere hjelpe meg med noe. Er nemlig litt usikker på hvilken kjole jeg skal gå for i kveld, så legg igjen i kommentarfeltet hvilken du syns jeg skal bruke, så får vi se hva jeg ender opp med.

Øverste eller nederste?

27 kommentarer

Siste innlegg