Spørsmål og svar #71

Hvilken størrelse har du kjolen i?
Utrolig nok er denne kjolen i Large. Jeg bestiller det meste i L eller M fra Sheinside fordi plaggene deres er veldig små i størrelsen. Så vil anbefale dere å gå opp i hvertfall to størrelser når dere skal bestille. Direktelink til kjolen litt lengre nede på bloggen.

Du sier du retter håret sjeldent, men du gjør jo det hver dag. 
Dette var ikke et spørsmål men jeg velger å komme med en forklaring selvom! For et par uker siden tok jeg en antipermanent pluss en keratinbehandling, så nå er håret så og si helt glatt. Husker dessverre ikke merkene på produktene og jeg har kastet flaskene. Det var noen greier mamma bestilte på nettet for lenge siden. Jeg har bare ikke brukt dem før nå fordi begge behandlingene er dagsprosjekter som er helt forferdelig å gjennomgå. Men absolutt verdt det for meg som hadde et hår jeg ikke kunne gå med naturlig og nå elsker jeg håret mitt.

Hvilken størrelse har du i skinnjakken?
Denne har jeg også i L.

Kommer du til å lage flere videoer?
Ja, jeg har en del videoer jeg vil filme. Er ikke så ofte jeg får tid til å lage en videoer lengre ettersom prosessen er så lang og jeg er helt perfeksjonist når det kommer til videoer av en eller annen grunn. Men det kommer nok flere ja!

Hvilket redigeringsprogram har du brukt for å redigere på tigerhodet?
Det er en app som heter Meow – Animal Face Photo Editor.

Er du adoptert?
Nei, det er jeg ikke selvom jeg ikke ligner så voldsomt mye på noen av foreldrene mine. Er ganske sikker på at de er mine biologiske foreldre da, hahhah

 Kan du ha room tour?
Ja, jeg skal ha room tour. Er bare et par ting til jeg må fikse på rommet først.

Hva heter parken du tok de bildene i?
Det er en park som ligger rett ved Bergenhus Festning. Vet ikke helt om parken har et navn.

Du har sykt fine øyenbryn! Hvordan fikser du dem?
Tusen takk! Å oppnå pene øyenbryn er virkelig en evigvarende kamp. Har gode og dårlige øyenbrynsperioder, og akuratt nå er de helt grei. Alt jeg gjør er egentlig bare å nappe dem i en så myk form som mulig. Ingen harde hjørner. Har funnet ut av at det er det jeg kler best. Jeg fyller dem inn med en øyenbrynsblyant fra H&M.

13 kommentarer
    1. Ååå kan du finne ut hvilken behandling du brukte på håret, spør moren din eller noe sånn. Hadde vært supert å få gjort det med mitt hår. Det er så krusete og litt krøller helt underst osv.. Må rette delvis hver dag…

    2. Kan du lage et innlegg om den keratinbehandlingen og hvordan produkter du brukte? Har ekstremt mye krøller å jeg liker det ikke i det hele tatt. Så hadde vært perfekt å endelig funnet en måte å få helt rett hår!:)

    3. Hvorfor har du sletta nesten alle videone og vlogene dine?? Håper på svar😃😃

    4. Et lite tips angående øyenbrynene. du har kjempe fin form på de men de er litt for nært hverandre. hvis du tegner de litt lengre bak i begynnelsen får du et finere og mer naturlig resultat. har gjort samme feilen selv, men har sett at det er feil. om du har tid så kan du sette deg ned en dag å bare prøve deg fram til hvordan du liker de. det vil se litt rart ut for deg selv i begynnelsen kanskje (det gjorde det med meg) men alle som var rundt meg på den tiden viste meg hva jeg måtte gjøre for å få de finere g hjalp meg med å se det selv.

    5. Vet du hvor kjolen i bildet med foreldrene dine er fra, og kan du kanskje linke til den? Moren din var sykt pen forresten 🙂

    6. Kan du vær så snill å lage et innlegg om antipermanentet keratinbehandlingen og svare på eventuelle spørsmål som:
      Kan man ta det om man har bleket håret fra før av?
      Varer det like lenge som et vanlig antipermanent?
      Og må man ta begge behandlingene, eller kan man bare ta keratinbehandlingen og likevel få effekt?
      Vet jo at antipermanent er så sterke saker at det ikke anbefales å ha bleket hår. Men dessverre så har jeg det, men om du kunne svart på spørsmål rundt dette og i tillegg funnet ut hva produktene heter hadde jeg vært kjempe takknemlig!

    7. Kan du lage eit innlegg om korleis du gjorde slik at det vart heilt stritt? Har det samme problemet, så hadde satt veldig pris på om du viste det😊

    8. Hei!
      Den største grunnen til at jeg sliter litt med lav selvtillit er håret mitt. Jeg har krøller fra toppen og helt ned, og dersom jeg stritter det og går ut dersom det bare er LITT fuktighet ute (noe som det nesten alltid er, i og med at jeg bor i Bergen), får jeg “ullhår” som jeg pleier å kalle det. Det er jo jævlig stygt og dermed lurer jeg på om du kan skrive et innlegg om antipermanent og keratinbehandling, eventuelt få med pris, hvor lang tid det tok, hvor du gjorde det, osv. Hadde satt ekstremt stor pris på det!
      Jeg har lest alle spørsmålene over om du kan gjøre det, men tenkte bare jeg skulle skrive et jeg også sånn at du stemingen for det, er der.
      ps big fan xoxo

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg