Livet

God kveld! Nå har jeg akkurat komt inn døren og slått meg til ro etter en lang dag. Først åtte timer på skolen fulgt av en ettermiddag tilbrakt med noen gamle venner. Merket at jeg trengte litt meg-tid på sengen med dempet lys og jordbær i fløte nå. Med mindre jeg har ting jeg må gjøre på dataen etterpå, tenker jeg å kjøre i gang med litt Netflix før jeg tar kvelden. 

Ellers går livet veldig fint for tiden. Overlever skolen og hverdagen består av familie, trening, kjæresteri og venner ♥ Har vært en veldig rolig høst dette her i forhold til i fjor da drama og opp- og nedturer var en del av hverdagen, og dønn hver eneste uke var annerledes. Føler at livet er mer stabilisert nå og at jeg samtidig har blitt mer voksen etter sommeren. Det samme tenker mange av de andre 98er-vennene mine. Er nesten litt kjedelig, men det er vel litt positivt i det og!

Her har dere meg i dag. Tenker det kommer mer antrekksinnlegg fremover, det må bare slutte å regne 🙂

Hvis dere kunne beskrevet livet deres med ett ord nå, hva hadde det vært?

26 kommentarer

Siste innlegg